
- Obecné informace
- Technické info
- Fotogalerie
Grejdry HIDROMEK
Váš důvěryhodný partner!
Grejdry HIDROMEK nabízejí maximální sílu a účinnost!
Hnací ústrojí
Historie grejdrů společnosti HIDROMEK sahá do roku 2013, kdy HIDROMEK koupil kompletní technologie, know-how a výrobní závody od Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Grejdry nabízí svým uživatelům ovladatelnost jak z volantu, tak z joysticku. Rychlost stroje lze měnit pomocí tlačítka FNR na joysticku a řízení lze ovládat také nakloněním joysticků doleva nebo doprava. Joysticky zároveň umožňují obsluze ovládat radlici. Komfort při jízdě zvyšuje automatická volba převodového stupně a tempomat.
Motor
Motor Mercedes s funkcí proměnného výkonu, kompatibilní s emisní normou Stage IV (Tier IV), je navržen pro práci v náročných podmínkách. Variabilní výkon zajišťuje vyšší účinnost a nižší spotřebu paliva. Hydrostatický ventilátor chlazení, jehož otáčky se řídí teplotou motoru, se navíc automaticky otáčí v opačném směru, čímž čistí chladicí systém a zvyšuje provozní efektivitu.
Hydraulický systém
Hydraulický tlak lze snadno upravit díky centrálnímu elektrohydraulickému ventilu s uzavřenou smyčkou, napájenému pístovým čerpadlem s proměnlivým průtokem. Funkce snímání zatížení zajišťuje optimální tok oleje dle požadovaného úkonu. Nastavitelný průtok hydrauliky snižuje energetické a tepelné ztráty, čímž se zvyšuje celkový výkon stroje.
Kabina
Nově navržená šestihranná kabina poskytuje obsluze široký rozhled. Sedmipalcový TFT informační displej umožňuje snadné ovládání stroje i přístup k informacím. Obraz zadní kamery je zobrazen na tomto displeji, což usnadňuje bezpečné couvání a manévrování stroje.
Struktura rámu s vysokou pevností
Robustní rám vznikl na základě výpočetních simulací a testování. Díky své pokročilé konstrukci zajišťuje dlouhou životnost stroje i v náročných podmínkách.
Radlice
Grejdry HIDROMEK poskytují vynikající výkon při různých činnostech – rovnání, míchání, třídění, hloubení i odstraňování sněhu a ledu. Standardní délka radlice je 3,7 m, k dispozici jsou také varianty 4,01 m a 4,31 m. Díky spojkovému systému jsou rázy a nárazy pohlcovány a chráněna je jak radlice, tak otočný kruh. Dva akumulátory radlice zvyšují její odolnost a zlepšují pohodlí při práci tím, že tlumí svislé nárazy.
Motor
Model: Mercedes-Benz OM 926 LA
Typ: D926.929 EU Stage 3A
Počet válců: 6
Zdvihový objem: 7200 cm³
Výkon (netto): 187–214 HP @ 2200 ot/min
Výkon (brutto): 201–230 HP @ 2200 ot/min
Max. točivý moment: 1000 Nm @ 1300 ot/min
Hydraulický systém
Typ okruhu: Uzavřený (Closed Center System)
Typ čerpadla: Axiální pístové s proměnlivým průtokem
Kapacita: 174 l/min
Max. pracovní tlak: 175 bar
Přední náprava
Výkyv: 15° vlevo/vpravo (celkem 30°)
Naklopení kol: 20° vlevo/vpravo (celkem 40°)
Světlá výška: 595 mm
Pneumatiky
Typ: 14.00-24-16 PR (G-2)
Výkon a rychlosti
1. rychlost: 4 km/h
2. rychlost: 5,4 km/h
3. rychlost: 8,2 km/h
4. rychlost: 11,2 km/h
5. rychlost: 16 km/h
6. rychlost: 21,6 km/h
7. rychlost: 32,9 km/h
8. rychlost: 45,2 km/h
Min. poloměr otáčení: 6900 mm
Rozměry
Celková délka: 11106 mm (s přední radlicí a zadním rýpadlem)
10188 mm (s přední zátěží a zadním rýpadlem)
8944 mm (bez příslušenství)
Celková šířka: 2440 mm
Celková výška: 3400 mm
Rozvor: 6250 mm
Světlá výška: 380 mm
Radlice
Materiál: Opotřebení odolná ocel s výztuhou boxového průřezu a hydraulickým bočním posuvem
Rozměry: 3710 mm x 610 mm x 19 mm
Max. výška zdvihu nad terén: 525 mm
Úhel otočení radlice: 360°
Max. úhel svahování: 90°
Úhel řezu: 39°–85°
Provozní hmotnost
Standardní stroj: 18 470 kg
Připravujeme…